2.1.2013

עבודה בחו"ל - חוויה


למה לי לטוס לעבודה בחו"ל?

רבים וטובים טסים אל עבודה בחו"ל בשנים האחרונות, ונראה כאילו הענף משגשג ופורח. אך עולה השאלה- האם כולם עושים את זה בשביל הכסף?
הכסף הוא טוב ויפה, הוא מדהים למען האמת. משכורות של 3-4 אלף דולר בחודש הן הממוצע בעבודה בחו"ל, ולמרות שהן גבוהות ביחס למשכורות בארץ (פי שלוש או ארבע ממוצע המשכורות לחיילים משוחררים), זה לא הקופה הגדולה שכולם באים "לדפוק" כשהם טסים לעבודה בחו"ל.
כ-30 אחוז מכלל הטסים לעבודה בחו"ל מגיעים למשכורות עתק של 7-10 אלף דולר בחודש, 6 אחוזים מהם גם מגיעים למשכורות של 16-20 אלף דולר בחודש. אבל בואו ונניח לרגע שאתם מ70 האחוזים שירוויחו את הממוצע – 4 אלף דולר בחודש.

חוויה של פעם בחיים

העבודה בחו"ל מדהימה ! בעיקר בשל החיים החדשים שלכם בחו"ל !
כבר בנחיתה תזכו לפגוש את נציג החברה בשדה, שיאסוף אתכם ברכב חדיש אל הדירות המפוארות- שהן הבית החדש שלכם ! ריהוט מלא, פלזמה בסלון, מחשב בפינת העבודה, אינטרנט חופשי... שלא נדבר על הבריכה שמחוץ לחלון, ועל חדר הכושר שבמתחם. העבודה בחו"ל היא הזדמנות עבור כולנו לחיות ברמת חיים אחת ממה שהורגלנו כל החיים. ולמה? כי זוהי רמת החיים בחו"ל ! בעבודה בחו"ל תגלו שלא צריך להיות עשיר כדי לגור בקומפלקס עם בריכה ולצאת כל שבוע! לא צריך להיות מיליונר בשביל לצאת למסיבות בלימוזינה או לארגן בעצמכם מסיבות אוטובוס (מסיבה הנערכת באוטובוס מפואר המאובזר בשלל משקאות ומוזיקה לבחירתכם).

נופים עוצרי נשימה

העולם גדול, ואין דרך טובה יותר לראות אותו מאשר העבודה בחו"ל. למי יש כסף עכשיו לכרטיסי טיסה לאוסטרליה, ביטוח, מלונות וארוחות במסעדות כל היום? וכל זה בשביל הטיול הגדול אחרי הצבא ! תשכחו מזה ! הטיסה שתקנו תזכה אתכם בהחזר מלא לאחר תקופת עבודה מסוימת, ולאלו מכם שיזדקקו סיוע כלכלי יינתנו מענקים ומלגות עבור כרטיס הטיסה מראש, עוד מהארץ ! העבודה בחו"ל תהיה עבורכם ברת השגה יותר ועם פחות דאגות ! את הכסף על המלונות נחלק ב20 בערך ובמקום לבלות ימים ולילות בחיפושי מלון טוב יותר וזול יותר- נשכן אתכם באחת מדירות העובדים המקסימות שלנו !  

ובמקום לשכור קרוואן מתפרק כדי לנסוע לחוף ולראות נופים מדהימים- תראו אותם כל יום- כשתחזרו מהעבודה בערב !
העבודה בחו"ל מחכה לכם ! למה אתם מחכים ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה